:)

hade bara en snabbislektion i skolan idag, börja vid tio o sluta vid kvart i elva, skönt!
Dock ska jag in vid ett igen och göra ett prov, men det går på typ tio min, .ett putteprov. haha

nu känner jag att magen kurrar lite men jag får inte gå in i köket för robin är där och lagar mat åt oss två och jag får inte se vad han gör, och inte heller hjälpa till, han vill överraska mig, gulligt tycker jag, <3

annars idag är det väl lite plugg som gäller, ska även gå en sväng på stan och kolla lite grejer till lägenheten, nu närmar det sig till inflytt, ska bli jätteroligt och skönt, jag längtar massa, flytta ihop med världens bästa kille, kan inte bli bättre <3

Kommentarer
Postat av: rebecca

Hiihhi, nu är det inte långt kvar tills flytten, så roligt för er, kommer kännas jätte konstigt att åka till ett annat ställe för att hälsa på dig :D Roligt med att du börjat göra fler inlägg:)<33

2010-03-11 @ 21:46:17
URL: http://mimmismatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0