9 mars

Är hemma nu efter skolan. sitter och kollar på svensson-svensson på tv tillsammans med robin och hampe, kul tycker jag :)

vart massa skit med iv valet förut också, inte riktigt som jag hade trott att det skulle bli, vart lite ledsen ochsådär på grund av lite småsaker. men men, som tur var ringde nyss mina underbara vänner sofia och madde och sa att dom hade fixat in oss tre på samma kurs, affärsjuridik. låter svårt, men kan ju vara bra att ha !

Nu ska jag snart på en fika hemma hos madde :)

sen blir det plugg.plugg.plugg :(












Kommentarer
Postat av: rebecca

Hej kusin :) Du kan inte jag få fota porträtt foton på dig ngn gång? <33

2010-03-10 @ 08:19:35
URL: http://mimmismatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0