10 mars

Sitter nu i skolan på en text lektion. inget att göra så tänkte skriva lite kort här. hade religionsprov förut, gick väl sådär. hittade inte papprerna igår men precis när jag tänkte ge upp hittade min lillebror dom, och det var ju lite konstigt för jag hade verkligen letat igenom alla pappershögar men tydligen inte : p

så jag hann inte plugga så mycket men det gick hyfsat iaf, robin satt och hjälpte mig i morse lite, tyckte han verkligen var jättekul, haha.

ska ha utvecklingssamtal idag med. och efter skolan vet jag inte vad jag ska göra men dte är ju väldigt fint väder, så man kanske kan göra nåt ute. skulle va jättemysigt att grilla korv nånstans tycker jag (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0