5 april

god morgon :) idag är det annandag påsk vilket betyder påskmiddag för min del hemma hos farmor och farfar om en timme ungefär. igår var det middag hemma hos moromor då min snälla kusin rebecca tog en massa bilder på mig, jätte duktig är hon, det är även hon som har fixat min header lite bättre :)

riktigt skönt med en veckas lov nu, fast i morgon blir det upp tidigt iaf och göra svenskla prov. men men skönt att bli av med lite i skolan också.

nej nu måste jag skynda mig på så jag hinner bli klar.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Hoppas du blev nöjd med headern och bilderna. Det var i alla fall jätte roligt att fota dig igår, KRAM<3

2010-04-05 @ 19:30:02
URL: http://rebeccaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0