20 april

Hämtade nycklarna till lägenheten igår, =) men inflytt blir i helgen då dom ska måla om och fixa lite under veckans gång, kommer bli kanon bra tror jag!

Idag blir det en sista shoppingrunda, köpa det sista, lite lampor åså.

Detta är en  vecka fullt med hur mycket plugg som helst så det är bara att ligga i så det blir klart, tråkigt,men måste göras.

sitter nu på naturkunskapen, fick precis reda på att jag hade klarat ett prov som jag gjorde i december, men som min lärare inte hittat förrän nu, så det känns skönt att det var godkänt iaf, naturkunskap är inte direkt min starka sida.



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha klart dt e din starka sida kärring, du har ju klarat varenda prov nu ju, GOOOOD =)

2010-04-20 @ 12:40:44
URL: http://nalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0