HEJHEJ

helgen har varit trevlig
i fredags blev det förfest hemma hos sofia för att sedan åka in till stan , skulle gått till otten men var sån förbaskad kö så gick till hugo istället. blev hämtad av robin ganska skapligt .
i lördags var det himla lungt för min del låg hemma och sega på dan och sen blev det kräftskiva hemma hos cia med hennes familj, trevligt :) sen var jag fyllechaffis åt robin. men blev tigigt hem för honom för på söndan åkte vi till grönan med hans familj, även lillebror var med. Gönan var himla roligt :)

idag har jag vart hemma för vakna med en jättevärk i magen vilket inte alls var roligt :/

ikväll blir det lungt kanske blir att kolla på ifk på tv:n med älskling :)

 

JAG O CIA FÖRRA HELGEN :)


Kommentarer
Postat av: madelene

NU ÄR DET FAKTISKT DAGS ATT UPPDATERA! :D <3

2009-09-11 @ 12:53:59
URL: http://madelenecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0