mys med robin

igår eftermiddag åkte jag och rovbin ut till ekön och hade hans föräldrars husvagn helt för oss själva :) vi grillade jättegott , spel (jag vann självklart) och hade det jättemysigt :)

idag gick vi upp runt tio och glassa i solen :) åkte bort till fyrudden oich handlade, bl. a rökta räkor vilket är sjukt gott , vi satt vid vattnet och kollade på alla fina båtar. runt tre tiden åkte vi hem efter n jättemysig tripp båda två med lite halvbrända kroppar av solen , som inte är lika kul .

nu sitter vi hemma hos mig ich väntar på att mamma och pappa ska komma hem så vi kan börja grilla. vad som händer och sker ikväll vet jag ej riktigt , kanske åka bort till krokhagen en sväng och kolla lite när folk kör brännboll .


jag älskar min robin <3

Kommentarer
Postat av: tessan

ni är så söta tillsammans :)

2009-06-15 @ 10:56:05
URL: http://thherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0