swim in the toilet

just ja, kom på att jag glömde berätta om min lilla olyckliga incident häromdan. i tisdags så var jag på massage, vilket var jätteskönt och välbehövt för min rygg och nacke :) men det var inte det jag skulle komma till utan själva grejen är att när jag efter massagen ska gå på toan så dirrekt när jag kommer in på toa så ska jag ta av mig jackan, men plötsligt hör jag ett plums.. jag kollar bakom mig och ser min MOBIL ligga där i toan och bada!
usch vad irriterad jag blev, så nu ligger stackarn där hemma på tork så ska prova om den funkar ikväll, hoppas verkligen det..
jag kom även på att egentligen så var det ju inte mitt fel, visst jag kaske hade lagt mobilen lite slarvigt i jackfickan eftersom den ramlade ur, MEN hade den personen som var på toa innan mig fällt ner toalocket efter sig så hade ju detta aldrig hänt.. haha , nej vars men tänk på att fäll ner toalocket efter er annars kan det inträffa en olycka .

Kommentarer
Postat av: hanna

nämmen erica din lilla mes :D nae, skojade bara <3

2009-03-20 @ 13:29:24
URL: http://hannahiltunen.blogg.se/
Postat av: Hanna

tack nu har jag lärt mig något nytt, ska börja fälla ner toalocket när jag varit på toa! =)

2009-03-20 @ 16:36:02
URL: http://hanna1991.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0