sitter i skolan nu

och väntar på att klockan ska bli nio för då har vi möte om spanien , endast 5 dagar kvar nu :)

igår åkte jag in till stan vid ett och träffade cissi, hanna, lollo och jenka och fikade , även madde och sofia kom förbi en sväng :)
efter det mötte jag upp farmor och farfar och gick och hämtade ut biobiljetterna tills ikväll.

åkte hem och tog en dusch och begav mig sedan med hjälp av cykel hem till cissi för en mycig kväll med henne och hanna på altan med en kopp te , mycket mys :)

senare på kvällen åkte jag hem till madelene för att sedan spendera min natt där. robin och joel var även där så blev att umgås med dom ett tag :)

men nu rigde sofia´så ska prata lite med henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0