lalalala

idag vart den en fika efter skolan med madde och robin :)
när jag kom hem blev det plugga, plugga, plugga och blev klar alldeles nyss. jag är så himla duktig! trodde aldrig att ja skulle hinna klart med det här idag , men nu är jag det och gissa hur skönt det är ? :D

i morgon ska jag träffa hanna vilket ska bli jätte kul för känns som dte var evigheter sen vi gjorde något. 

men nu ska jag nog snart gå och lägga mig och kolla lite på dumburken.

plus att det är enbart 16 dagar kvart tills jag åker till Spanien , och för er som inte vet vad jag ska göra där är att jag ska åka dit som utbytesstudent till en spansk familj :)

vill även påpeka att sommaren är MYCKET efterlängtad av Erica! :)




 

 BÖDA 08 :D KOLLAGE GJORT AV TOVE :)

Kommentarer
Postat av: tove

Åhh va kul erica lycka till i spanien=) sommaren är verkligen efterlängtad=)

2009-03-11 @ 16:59:53
URL: http://tovefolkesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0