redan kväll

idag igen :p

Slutade som sagt vid halv ett idag , mycket skönt :)
farfar hämtade mig (eller jag körde) så man kan väl säga att han hämtade sig chaffis, HAHA :D
vi åkte till  även till mina underbart söta kusiner så där blev vi kvar tills tre ungefär så blev en stund att leka lite med busförna , mysigt :)
När jag kom hem åkte jag nästan direkt till sofia där jag blev bjuden på kaffe och hade det trevlans (:

Nu för ett tag sen kom jag hem från träningen, ska alldeles strax lägga mig och kolla på tv känner att jag måste börja lägga mig lite tidigar eftersom jag inte orkar upp på morgonarna (ett yppert exempel på det var i morse)

God kväll med er och sov så gott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0