:)

förut fick jag ett sms av robin där det stod att han som en av mina trogna bloggläsare var beasviken på att jag inte hade skrivit något nytt inlägg här , haha :D
men det beror faktiskt på att min dator är på inlämning och kommer troligtvis tillbaka i morgon, :)

idag har vi haft temadag om förintlesen då vi har lyssnat på en föreläsning och även sett en film, en väldigt rörande och hemsk film :(

efter skolan kom jag hem och lade mig och slappa ett tag i soffan och åkte sedan till mjölby och kolla på min lillebrors lag där dom spela innebandymatch och dom vann med 5-2 :) kom hem därifrån alldeles nyss efter att jag även unnade mig lite mc donald's på vägen hem

I morgon slutar jag halv ett då jag först ska ut och övningsköra med farfar och sedan åka och ta pass :)
på kvällen ska jag även sitta i seket på herrarnas match.
.

MIN TROGNA LÄSARE ROBIN FORS =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha :D

2009-01-27 @ 22:36:10
URL: http://sofialawergren.blogg.se/
Postat av: Linnea

ja är oxå ett fan :D

2009-01-29 @ 00:16:55
URL: http://ihennesskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0