bullen i sommar

men först måste jag plugga lite till, uusch vad tråkigt det är att sitta och försöka lära sig in inåt man inte ens fattar.
har iaf bokat våran resa nu , har vart lite krångel hit och dit vilket är tråkigt men nu är det i alla fall löst och jag tror det kommer bli jätte bra :) så den fjärde augusti är det sunny beach som gäller med tjejerna, ser fram emot det massvis :D annars idag slutade jag vid halv tolv , gick ner och mötte cissi, jenka och lollo på stan så gick vi till det här nya fiket café soda, himla trevligt ställe. vi fick efter ett tag ytterligare sällskap av madde sofia och amanda , så satt där enda fram tills fyra sen kände jag att det var dags att åka hem och försöka plugga lite i alla fall. nu ska jag snart till madde en snabbis sen är det träning soom gäller , :)


vill även påpeka att jag längtar efter sommaren otroligt mycket





underbart

Kommentarer
Postat av: Anonym

som fääään

2009-01-14 @ 23:04:17
URL: http://sofialawergren.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är skit där, ni kommer inte alls ha kul (det verkar ni ju aldrig ha)

2009-01-16 @ 16:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0